High Five - moje ulubione filmy

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 


Od dawna lubiłam czytać przeróżnego rodzaju TOP 5, TOP 10, jednak nie wiedziałam czy sama stworzyłabym taki ranking. Jednak raz kozie śmierć. Bez zbędnych przemówień przechodzę do rankingu. Kolejność przypadkowa :)



Po obejrzeniu "Pamiętnika" długo nie mogłam się otrząsnąć. Byłam pod wielkim wrażeniem tego dzieła filmowego. Pomimo tego ze to typowy romans, płakałam jak małe dziecko. Film pokazuje ze prawdziwa miłość może przetrwać wszystko, jest najpiękniejsza rzeczą która może spotkać człowieka, oraz że ta prawdziwa może przetrwać wszystko.
Historia o niemieckim żołnierzu wracającym do domu, przez bezkresne tereny zimnej i mrocznej Syberii zawładnęła moim sercem. Cały film przesiedziałam z  chusteczką, a w ostatniej scenie nawet nie hamowałam łez. To dzięki miłości bohater postanowił przejść cała Rosję, aby wrócić do żony, dzieci, do domu. jest gotów na wiele poświęceń, naraża się na ogromne niebezpieczeństwo. Wszystko przez miłość, tęsknotę. Film przekazuje wartości. Jeżeli ma się cel, to trzeba do niego dążyć, jednak nie z wymalowanym hasłem na ustach "cel uświęca środki". Należy wtedy kierować się sercem.


Z filmem bym się pewnie nie spotkała, ale w pewien nudny sobotni wieczór włączyłam telewizor na mało znanej stacji telewizyjnej. I oczywiście zakochałam się. Znowu bohaterka kieruje się miłością. Jej ukochany zaginął na wojnie, jedna ona nie wierzy że zmarł. Szuka go, pomimo tego że jest niepełnosprawna. Chwyta się każdego znaku, każdej poszlaki nawet jeśli wydaje się ona nieistotna.


Kobiecie starają się wmówić ze jej syna który zginął w katastrofie lotniczej, nie było. I już prawie w to uwierzyła, gdy nagle spotyka mężczyznę, którego córka zginęła w tej samej katastrofie co ukochanego dziecko bohaterki. Czy odkryje prawdę, czy uwierzy w to, co chcą jej wmówić? Film do samego końca trzyma w napięciu. 


Współczesna wersja czerwonego kapturka. Film magiczny, pełen uroku. Tak jak wszystkie pozycje powyżej, zawładnął moim sercem. Trzyma w napięciu do samego końca. Ja osobiście nie mogłam oderwać oczu od ekranu, bo nie chciałam ominąć nawet najmniejszego szczegółu. 

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Ciekawy dobór filmów :) Duża różnorodność :) "Pamiętnik" widziałam nie raz, uwielbiam ten film i chyba nigdy mi się nie znudzi :) "Jeńca" oglądałam tylko raz, muszę przyznać, że chwyta za serce... "Dziewczyna..." jakoś specjalnie mnie nie zachwyciła, nie zbyt lubię aktorkę grającą główna bohaterkę. Pozostałe dwa filmy nie widziałam ale po Twoich opisach na pewno po nie sięgnę :)

    Pozdrawiam i dodałam Twój ranking do listy :) Dzięki za udział w zabawie i w przyszłości zapraszam do kolejnych tematów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również cenię sobie "Dziewczynę w czerwonej pelerynie" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętnika nie oglądałam, pierwsze przeczytam książkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to kojarzę jedynie Pamiętnik, który bardzo mi się, o dziwo, spodobał :) Nie gustuje w tego typu filmach, ale, no powiedzmy... - chwycił mnie ;)

    Dzięki za wzięcie udziału w naszej zabawie ;)
    Jeśli mógłbym prosić cię o podlinkowanie np. nazwy rankingu do tej strony: http://recenzjum.blogspot.com/p/high-five_17.html , to byłbym wdzięczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym obejrzeć 'Pamiętnik'. 'Dziewczyna w czerwonej pelerynie' również bardzo mi się podobała, na pewno zakończenie było zaskakujące :)

    OdpowiedzUsuń