HIGH FIVE

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 



Moi ulubieni głowni bohaterowie książek :


Na pierwszym miejscu nie kto inny, jak mój ulubiony czarodziej, czyli Harry Potter. Oto z nim spędziłam prawie całe dzieciństwo. Ba! Ja z nim dorastałam. Pamiętam do tej pory jak mama przyniosła mi pierwszą część. Byłam tak zachwycona, ze przeczytałam ją w ciągu jednego dnia. I od razu pokochałam Pottera :)












Na drugim miejscu umieszczam Helenę, z powieści "Spętani przez  bogów". Chociaż poznałam ją stosunkowo nie dawno bo w lutym, bardzo mi się spodobała. Rzadko spotyka się tak dopracowane postaci w powieściach "paranormal romance". Helena w niczym nie przypomina tandetnych, zadufanych w sobie innych bohaterek. 











Oczywiście w rankingu nie mogłoby zabraknąć Anii. W podstawówce niemal na pamięć znałam jej przygody i to nie tylko z jednego tomu. Według mnie jej postać jest ponadczasowa, dla wszystkich pokoleń. Ci, którzy Anii nie znają, radzę, aby szybko na nowo ją przeczytali. Większość na pewno zraziło to, iż powieść jest lekturą. Jednak co kolejny tom, akcja jest coraz bardziej ciekawa. Wraz z Anią dorastało wiele pokoleń dziewczynek, w tym i moja mama, której to zawdzięczam miłość do przygód sierotki z Zielonego Wzgórza.








Z powieści Henryka Sienkiewicza najbardziej spodobał mi się... Neron ! Tak, może to i dziwne, jednak to ta postać była najbardziej interesująca i zadziwiająca. Zdrowy an umyśle to on nie był, jednak pomimo wszystkiego to własnie on podbił moje serce !












 Na ostatnim miejscu wylądowała Saxony, z powieści Jonathana Carrolla "Kraina Chichów". Autor bardzo się postarał, tworząc dziewczynę. Bardzo polubiłam bohaterkę i dlatego nie mogę wybaczyć autorowi zakończenia.\















Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych chciałabym życzyć wam wszystkim zdrowych, pogodnych, szczęśliwych, spędzonych w gronie rodziny świąt. Aby Chrystus, który Zmartwychwstał, dał wam wiarę i siłę. No i oczywiście- mokrego dyngusa :) Chociaż w tym roku, to bardziej "nacieranego" :)

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Również bardzo lubię Harrego i Anię. Wesołych świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Harego Pottera też upozowałabym na pierwszym miejscu.
    Wesołego Jajka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamieniłabym Harrego na Hermionę i Nerona na Marka. :)

    Spokojnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe postacie, jakbym tworzyła taką listę, pewnie też umieściłabym gdzieś Harrego Pottera. : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą co do Harrego Pottera, ja również go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń