55 - zabawa

I wróciłam. Kraków jest piękny, Pieniny się piękne. W dodatku kocham aktywny wypoczynek. Szczawnica jest niezmiernie urokliwym miejscem; małym miasteczkiem otoczonym górami. Spędziliśmy te dni bardzo aktywnie- góry, rowery, spacery. Nie było nawet chwili na wytchnienie, ale takie wakacje to ja lubię. Pomimo złej pogody wróciłam szczęśliwa, opalona i w wyśmienitym humorze. Dodam trochę zdjęć i mam nadzieję że nie przestraszycie się mojej twarzy- jak dla mnie zdjęcie z rowerem ma swój szczególny urok.





mój słodki siostrzeniec



A teraz czas na blogową zabawę 55 :)

10 książek które najbardziej mi się podobały
Jonathan Carrol "Kraina Chichów"
Suzanne Collins "Igrzyska Śmierci"
Olga Rudnicka "Zacisze 13"
Joanna Chmielewska "Harpie"
Ewa Ostrowska "Abonent czasowo niedostępny"
Joanna M. Chmielewska "Sukienka z mgieł"
Agatha Christie "Dziesięciu Murzynków"
L.M. Montogmery "Ania na Uniwersytecie"
Magdalena Zimny- Louis "Pola"
Josephine Angellini "Spętani przez bogów"

9 książek które mi się nie podobały
Paulina Maćkowska "Moja Irlandia"
Aleksandra Szałek "Odwrócony Mag"
Agnieszka Lingas - Łoniewska "Zakręty losu. Braterstwo krwi"
Katarzyna Michalak "Gra o Ferrin"
Lynne Ewing "Córki księżyca"
Katarzyna Michalak "Poczekajka"
Grażyna Plebanek "Nielegalne związki"
Gina L. Maxwell "Edukacja Kopciuszka"
Joanna Rybak "Klan nieśmiertelnych"

8 blogów które najczęściej odwiedzam

7 książek które chcę przeczytać
Lew Tołstoj "Anna Karenina"
G. R. R Martin "Gra o tron"
Magdalena Witkiewicz "Szkoła żon"
Zafon "Cień wiatru"
Doyle "Przygody Sherlocka Holmesa"
Roald Dahl "Charlie i fabryka czekolady"
Victor Hugo "Nędznicy"

6 powodów by sięgnąć po książkę
-odkrywa przed nami inny świat
-'zabija' nudę
-poszerza wiedzę
-poszerza słownictwo
-książka niweluje stres
-pobudza wyobraźnie

5 powodów by nie sięgnąć po książkę
- brak 'weny' na czytanie
-ciekawy film
-nauka
-choroba, która uniemożliwia czytanie
-brak czasy

4 miejsca, w których najlepiej się czyta
-łóżko, z wielką ilością poduszek
-leżak na plaży lub w ogrodzie
-na kocu u babci :)

3 autorów, na których książki czekasz zawsze za długo
Josephine Angellini, Ewa Nowak, Suzanne Collins

2 dobre ekranizacje
Suzanne Collins "Igrzyska śmierci"
Władysław Szpilman "Pianista"

1 autor niesłusznie zapomniany
Nie mam pojęcia kto to może być. Siedzę i przeszukuje zakamarki mojej pamięci, która bywa zawodna, ale nie mam pojęcia kto to może być.







CONVERSATION

12 komentarze:

  1. ale piękne miejsca, muszę się wybrać!

    ooo w końcu ktoś też nie lubi książek Michalak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ci zazdroszczę, że byłaś w Krakowie. Od dłuższego czasu marzy mi się poznanie tego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Szczawnicę, mam miłe wspomnienia z nią związane. A czy ja dobrze rozpoznaję Pieskową Skałę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze poznajesz :) Szczawnica jet bardzo urokliwym miejscem i na pewno wrócę tam za rok :)

      Usuń
    2. To byłaś w moich okolicach:)

      Usuń
  4. Zdjęcia śliczne! :)
    No i miło mi, że lubisz mojego bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak kiedyś zaczytywałam się w książkach Carrolla, ale moją ulubioną było chyba "Całując ul" :P Co do książek, które chcesz przeczytać to możemy sobie przybić piątkę. Z wyjątkiem Zafona, którego już czytałam oraz Dahla, mam podobne czytelnicze plany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci wypoczynku w Krakowie. To najpiękniejsze miasto, jakie w życiu widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie wczoraj wyjechałam z Krakowa. Podzielam Twój zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w ulubionych także jest "Kraina Chichów" oraz "Nielegalne związki" w tych, które mi się nie podobały. "Annę Kareninę" też planuję przeczytać, a "Cień wiatru" polecam z całego serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia! :)
    Również bardzo lubię "Igrzyska śmierci". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi :) Ja także uwielbiam Kraków :)

    OdpowiedzUsuń