Skrótowo.

Jak pewnie niektórzy z was wiedzą od 1 października rozpoczęłam studia na Akademii Medycznej na kierunku położnictwo ( musiałam pochwalić się całej reszcie, która nie wie). Przez ten tydzień strasznie zaniedbałam bloga, ale to ni była całkowicie moja wina. A więc co? Liczba wykładów- od 8 do 19, 20. Przy czym - anatomia, która mnie przeraża. Bardzo. Gdy tylko słyszę to nazwę przed oczami staje mi niezaliczony najbliższy preparat. Cała sobota w książkach pozwoliła mi się nauczyć niewielkiej części, ale obiecuje że w czwartek, a najpóźniej w piątek pojawi się nowa recenzja. Oby. No więc wszystkim studentom życzę powodzenia i wytrwania :-) A całej reszcie ogromneeeeeego szczęścia :-)

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Oo. GRATULUJĘ!! I życzę Ci powodzenia, na pewno dasz sobie ze wszystkim świetnie radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa lata mieszkałam z moją przyjaciółką, studentką medycyny. Ją anatomia też przerażała, ale dała radę, potem się okazało że z tej medycyny wbrew pozorom nie jest tak łatwo wylecieć :) na warszawskim wum-ie. Ale nauki rzeczywiście było od groma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy moi znajomi, którzy studiują kierunki okołomedyczne zawsze płaczą o anatomię :D wiec życzę Ci powodzenia szczególnie z tym przedmiotem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ambitnie :) Ja od medycyny uciekam jak najdalej :D Powodzenia w nauce i czekamy na recenzje. :) Dasz radę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powiedzenia i wierzę w ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, trzymam kciuki za Twoje studia. Na pewno nie będzie łatwo, ale wierzę, że poradzisz sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie poddawaj się i na pewno dasz radę, ja co prawda rzuciłam po pierwszym roku, ale tylko dlatego, że byłam pewna, iż nie chcę jednak zostać położną. Jeśli tego chcesz to dasz radę. Anatomię też przeżyjesz! Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę, co najważniejsze nie poddawaj się i nigdy w siebie nie zwątp :)! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę :) Mnie też marzy się położnictwo, ale chyba już za późno na spełnienie tego marzenia :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i wierzę, że dasz sobie radę. Na pewno później będzie to już dla Ciebie bułka z masłem i spokojnie powrócisz do świata żywych i wynagrodzisz nam czas oczekiwania na kolejne recenzje.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, żeby wszystko szło jak z płatka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra także zaczęła rok akademicki, mnie to czeka już całkiem niedługo.
    Powodzenia i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Heej! Poradzisz sobie, wierzę w Ciebie! Będzie dobrze i pamiętaj - nie poddawaj się!
    Czekam na recenzję! :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przejmuj się blogiem tylko ucz sie, ucz abyśmy mieli coraz lepszą służbę zdrowia :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje, powodzenia i wytrwałości. blog może poczekać. ważne by realizować swoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudne studia...ale warto;) Powodzenia!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia! :) Na pewno będzie sukces, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W przyszłym roku i ja wybieram się na ten kierunek, trochę mnie przerażasz tym, że jest tak ciężko ... Ale trzymam za Ciebie kciuki, powoli na pewno to wszystko sobie ułożysz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję. Czekam na recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń