Stosidło

Rzadko wrzucam tutaj zdjęcia moich 'zdobyczy', ale od czasu do czasu mam taką zachciankę. Książki których zdjęcia znajdują się poniżej częściowo są już przeczytane a recenzje czekają na zamieszczenie. Sporo dostałam jeszcze przed świętami, ale nie miałam okazji wcześniej ich poznać :-) Wybaczcie jakoś zdjęć.


Od góry "Panna Huragan" [recenzja] od Videograf. Dzienniki Amerykańskie przedstawiające życie Polski w USA. Poniżej "Prowncja pełna mrazeń" [recenzja]- przeczytane i napisane. Co myśle o książce? Już niedługo się przekonacie. Dalej pierwszy tom serii Magiczny Krąg "Mroczny sekret" od Wydawnictwa Dolnośląskiego. Niżej "Córka czarownic" [recenzja] Terakowskiej od Wydawnictwo Literackiego.




Na tym zdjęciu znajdują się książki które trzymam przy łóżku i aktualnie je czytam. Od góry od Literackiego "Tam gdzie spadają anioły". Poniżej zbiór opowiadań noblistki "Przyjaciółka z młodości". Jak wyżej. "Villette" Bronte od MG. Bardzo ciężka lektura. "Julio, gdzie jesteś"[recenzja]- kryminał Joy Fielding o której dużo słyszałam. Właśnie kończe czytać i bardzo ciekawi mnie kto jest sprawca zniknięcia tytułowej Julii. Od Książnicy













Od Literackiego "W Paryżu dzieci nie grymaszą". Coś a'la poradnik? Zaczęłam czytac i na razie książka znajduje się na półce. "Siostrzyczka miłodzierdzia" to mój zakup własny. "Anastezja" i "Incognito" [recenzja] od Novaeres. Dalej dwie książki gregory "Wieczna księżniczka" o Katarzynie Aragońskiej i "Czarownica". "Rytuał ciemności" zapowiada się ciekawie. Również od Książnicy. Dalej "Milion Słońc"- druga część trylogii "W otchłanii"[recenzja]. Poniżej "Wichrowe Wzgórza" i "Shirley" od Wydawnictwa MG.











Na tym zdjęciu znajdują się moje własne zakupy. "Przez burze ognia" to efekt promocji w Znaku. "Ja diablica" [recenzja] tak samo jak cała trylogia to nagroda dla mnie od siebie za zaliczoną sesję. Za trzy książki zapłaciłam- 30 złotych, dzięki promocji na fabryka.pl. "Opętanie" Spindler jeszcze przede mną. "Amerykańskie smutki"- mama czytała i stwierdziła że wciąga. "W otchłani mroku" i "piąta fala" to również efekt promocji w Znaku. "Zdrajca"- promocja w Tesco, tak samo jak "Koamyk" Jodełki, na temat tej książki czytałam dużo dobrego. Załuje że około 10 książek znajduje się jeszcze w Lublinie, na stancji. Postaram się po powrocie zrobić zdjęcie i je tutaj umieścić :)

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. Ile zdobyczy!
    Znam tylko parę książek, a dwie sama przeczytałam. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzbierało ci się tego całkiem sporo. Sama cudności. Życzę miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne stosy :-) przyjemnej lektury. Szczegolnie polecam Piata fale- cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm Cudowne zbiory :) Miłego czytania ! :>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można pozazdrościć tak wielu książek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wichrowe Wzgórza" i u mnie zagoszczą w stosiku, Gregory też, choć inne pozycje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, zadnej nie czytalam, ale mam zaleglosci! Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne książki! Bronte, Enerlich i Gregory to moje faworytki z tego stosu. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam Mroczny sekret i ogromnie polecam, Krajewskiego także. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej! Dużo ciekawych książek :D Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Terakowska, prawie o niej zapomniałem. A przecież to spora część mojego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile wspaniałości. Zazdroszczę książek Terakowskiej, uwielbiam tę pisarkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również poszalałam na promocji w Znaku. oj ten Znak.. zawsze skusi.
    Piękne zbiory, miłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaj, cudowne pozycje! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałe cudeńka! Aż zazdroszczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te twoje stosiki :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ukradłbym Ci Dorotę Terakowską :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie sporo tego:) Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, ale chętnie bym Ci kilka z nich porwała...

    OdpowiedzUsuń
  19. jedna z moich najukochańszych ksiażek okresu dzieciństwa - córka czarownic. czytałam już chyba z 10 razy i na pewno jeszcze do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  20. hoho, ile świetnych książek :))

    OdpowiedzUsuń