Lista wymarzonych książkowych prezentów.

Jako że zbliżają się święta postanowiłam stworzyć liste książek, którą muszą (przynajmniej w przyszłości) pojawić się w mojej blbioteczce. Może akurat Święty Mikołaj zajrzy i tutaj? :) Chociaż znając moje doświadczenie wiem, że stawia on na bardziej praktyczne prezenty. Ale z drugiej strony, co może być bardziej praktycznego niż książki?





L.M. Montogmery Wymarzony dom Ani
M. Musierowicz Szósta klepka
Markus Zusak Złodziejka książek
C. Ahren Love, Rosie
Yrsa- Niechciani
Marta Kisiel- Nomen omen
R. Rodian - Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy

Jak widać moja lista prezentów jest mieszaniną różnych gatunków. A jakie pozycje Wy chcecie ujrzeć pod choinką? :)

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. C. Ahren Love, Rosie czytałam i uważam, że jest świetna, dlatego mam nadzieję, że Mikołaj ci ją sprezentuje. Ja natomiast marzę o serii o Dorze Wilk Anety Jadowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do listu mikołaja, chcę love,rosi ;D wymarzony dom ani siedzi na półeczce :) Reszty nie znam, ale jeżeli trafią do ciebie to mi powiesz czy warta i którą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie zgadzam się - nie ma nic bardziej praktycznego niż książka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niechciani i Złodziejka książek wyglądają ciekawie (Złodziejkę mam na półce na wpół przeczytaną :)
    Ja mam baaardzo długą listę książkowych życzeń ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Złodziejkę książek" polecam bardzo! Też muszę zrobić sobie taką listę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech marzenie się spełni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obyś którąś z nich znalazła :) Ja będę się cieszyć z każdego prezentu, nawet nie z książkowego, bo na książki nie mam już właściwie miejsca na półkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje zaczęłam już układać na komodzie, ale niedługo będę musiała zacząć wykorzystywać do tego celu podłogę. Z kolejnych nabytków za nic nie zrezygnuję :)

      Usuń
  8. U mnie niestety książki jako prezenty się nie pojawiają, przynajmniej prezenty dla mnie, więc nawet nie myślę, co chciałabym dostać :/

    OdpowiedzUsuń