Melodie ulotne #1



[źródło]

Muzyka towarzyszy mi niemal wszędzie, na każdym kroku. Czasami nawet nie zauważam, że wykonując proste domowe czynności, np. zmywanie naczyń, nucę sobie piosenkę która ostatnio wpadła mi w ucho. Więc i ja postanowiłam wprowadzić cykl (który ostatnio jest obecny na wielu blogach) o muzyce. Stwierdziłam, że trzeba jakoś urozmaicić bibliotekę bo i ja zauważyłam że wiele tutaj czasami nudą :) Poniżej przedstawiam piosenki, które wpadły mi w ucho.




Aron Chupa - I'm an Albatroaz.
 Jako że mój luby jest fanem takiej muzyki, w ciągu trzech lat i ja się do niej przekonałam, a dzieło Arona jest jak dla mnie świetne! Bardzo przypadł mi do gustu początek,środek i koniec. Piosenka pasuje niemal do wszystkiego! 



Afroman- Becouse I Got High.
Jeżeli ktoś oglądałam "Dzień Dobry, kocham Cię", na pewno kojarzy tę piosenkę. Mi wpadła w ucho już w kinie i dobrze że znalazłam ją bez problemu! Znajduje się ona na samej górze mojej playlisty.



 M. Fogg "Tak to się zwykle zaczyna"
Klasyk, który "na nowo" odkryłam dzięki filmowi "Dzień dobry, kocham Cię" . Idąc na Foggiem moga powiedzieć że tej piosenki słucham setny raz.



Ed Sheeran - Thinking Out Loud
Dzięki mojej siostrze i ja polubiłamEdda Sherana. Przy Jego głosie wręcz się rozpływam cała! Wsłuchajcie się w tekst, z muzykę, obejrzyjcie teledysk. Przy tej piosence  zawsze uronię łzę.



Abba- Honey, Honey.
Kto nie zna Abby? Może i nie wszyscy przepadają za tym zespołem, ale ja mam do niego wieeeeeeeelką słabość. I dziwi mnie to że niektórzy starsi ludzie dziwnie się na mnie patrzą, gdy mówię że ten zespół należy do grona moich ulubionych. Jak na razie przez cały czas słucham Hooney, Hooney. Idealnie poprawia mi humor.

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Podoba mi się "Tak to się zwykle zaczyna".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też była w kinie na "Dzień Dobry kocham cię". Ja też uwielbiam Sheerana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Abba - zespół, który jest mi dość dobrze znany. Był okres, że słuchałam ich dość często ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Abba to czysty miód dla uszu ;)
    Drugastronaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń