Muzyczne Oscary

Jak wiedzą wszyscy, albo zdecydowana większość wie, że wczoraj ogłoszono nominacje do Oscara. Niestety, niedługo czeka mnie sesja i trzy ciężkie egzaminy więc nadrabianie zaległości trochę się odsunie w planie. Jednak jest coś, co nie wymaga poświęcania dużo czasu, a i uczyć się przy tym można. I sprzątać (bo wszak wiadomo że student przed sesją rozpoczyna porządki większe niż te przed świętami:)). Albo gotować. A jest to (co pewnie się domyśliliście) muzyka. I przyznam, trochę mnie nominacje zaskoczyły. Ale przejdźmy do meritum.






I'm not gonna miss you
Jest to piosenka pochodząca z filmu Glen Campbell: I'll Be Me. Piękna i nastrojowa. Niestety film jeszcze (przynajmniej z tego co mi wiadomo) nie zagościł na ekranach polskich film. Już wiem że wybiorę się na niego, a wszystko z powodu piosenki!



Everything is Avesome

Ta piosenka jest dla mnie wielkim zaskoczeniem, a za Lego nie przepadam (chociaż Kamil do tej pory upomina się o swoje klocki:)). 


Glory
Piosenka jest melodyjna, wpada w ucho i do tego ten głos wokalisty, przy którym mogę się zrelaksować. Piosenka daje pozytywnego kopa, a pochodzi z filmu Selma. 



Lost Stars
Czy słyszeliście o filmie "Zacznijmy od nowa"? Opowiada on o producencie muzycznym(Mark Rufallo <3) który rozpoczyna współpracę z młodą piosenkarką. Film jeszcze przede mną, ale piosenka podbiła moje serce. 

Grateful

Do głosu i piosenek Rity Ory mam ogroooomną słabość, a Grateful napełnia mnie pozytywną energią pozwala mi uwierzyć w siebie i przywołuje pozytywne wspomnienia. Piosenka pochodzi do z filmu Beyond the Lights, który, z tego co mi wiadomo, nie doczekał się jeszcze premiery w Polsce.

A Wy macie swoich faworytów? Mi trudno wybrać tego jednego, ponieważ wszystkie piosenki są piękne, a jedna z nich dosyć inna. 

Chcecie poznać wszystkie nominacje? Zapraszam na filmweb (tutaj)

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Ja bym stawiałam na 3 lub 4 kierując się bardziej ku 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnimi czasy jestem do tyłu z muzyką, więc nie obstawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam żadnych swoich faworytów, bo ostatnio zaniedbałam strefę muzyczną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć te filmy i wsłuchać się w muzykę :) Od jutra zacznę maraton filmów oscarowych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieczorem posłucham tych utworów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie w wolnej chwili wsłucham się w te utwory :)

    OdpowiedzUsuń