Melodie ulotne #2

źródło

Ostatnio popadłam w nałóg oglądania seriali, a filmy odstawiłam na dalszy plan. I gdy już tak się w takie uzależnienie popadnie, to nie ma przeproś, o czym sami pewnie wiecie. Szuka się informacji na temat kolejnego sezonu, przegląda zdjęcia z planu i trzyma kciuki za ulubiony parring. I w trakcie przeglądania informacji o Reign (o tym serialu post pojawi się za jakieś dwa tygodnie, kiedy to obejrzę ostatni odcinek drugiego sezonu) natrafiłam na wspaniały zespół, o którym pewnie niewielu z was słyszało, a mianowicie Vitamin String Quartet.


Jak mówi angielska wikipedia, Vitaminn String Quartet to grupa muzyków z Los Angeles, która zasłynęła coverovaniem współczesnych hitów w ... wersji klasycznej. Gdy wyszukiwałam informacji na temat zespołu, zauważyłam, że jest on mało znany w Polsce, a wielka szkoda. Również na stronach amrykańskich nie wiele przydatnych informacji można znaleźć. Jednak nie będę Was dłużej zanudzać. Przedstawiam Wam kilka moich ulubionych coverów. Wsłuchajcie się :)













CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Świetne! Lubię takie przeróbki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam z reguły za przeróbkami :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie lubię takich przeróbek.

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, to zdecydowanie nie moje klimaty ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to również nie moje klimaty.

      Usuń
  5. co jak co, ale mam słabość do seriali ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie oglądam seriali, ale za to ostatnio obejrzałam klika filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Mnie się to podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie gustuje w przeróbkach, stawiam raczej na oryginalność i własny pomysł, niż wykorzystywać coś co już powstało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej grupie, ale nawet mają dobre covery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej, fajnie poznawać coś nowego :)
    Szczególnie pierwsza wpadła mi w ucho :)

    OdpowiedzUsuń