Melodie ulotne #3

Ostatnio więcej mnie tutaj nie ma niż jestem, ale mam na to wytłumaczenie. Przygotowania do wesela i remont w domu skutecznie zajmuje mi całe dnie. Czytam oczywiściecały czas, ale niestety gdy tylko siadam przez komputerem aby naskorbać choć kila linijek oczy same mi się zamykają. Dodatkowo, bardzo żałuje że nie poszłam z moją siostrę na Pielgrzymkę. Bardzo jej zazdroszczę tego zmęczenia, tego klimatu i nastroju, który udziela mi się podczas rozmów telefonicznych. Mam nadzieję że uda mi się pójść na Jasną Górę za rok.

Tymczasem, aby na blogu nie świeciło pustkami przygotowałam dla Was mały post z cyklu, który pojawia się na blogu zbyt rzadko. Chodzi mi oczywiście o posty muzyczne. Miałam tyle planów, ale oczywiście jak zwykle spaliły one na konwece. Jednak dzisiaj mam dla Was coś fascynującego. A mianowicie słów kilka o Studiu Accantus.



Studio Accantus rozpoczęło swoją działaność od nagrywanoa polskich wersji znanych, musicalowych piosenek. I własnie od Tango Roxanne z mojego ukochanego Moulin Rouge zaczęła się moja znajomość z Accantusem. Powoli zaczęłam wsłuchiwać się w kolejne ich wykonania, odkrywać kolejne wspaniałe głosy. Accantus to nie tylko znane całemu światu utowry musicalowe, ale również znane nam wszystkie piosenki z bajek dziecinstwa! Dzisiaj mogę powiedzieć że kocham ich całym sercem a na środy czekam z wielkim ustęksnieniem. Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Studiu i o jego projektach zapraszam Was na officjalną stronę internetową. Ja tymczasem przedstawiam Wam moje ulubione utwory, a wybranie ich wcale nie było takie łatwe!

Hakuna Matata


Bluzwis


Czas Żreć


Przyjdzie czas


Bierz co daje Ci los


Jesteś mój


Taniec hula


Wcale nie, ależ tak


CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko ja jestem wielką fanką Studia!! :D
    Kocham ich i nawet wyraziłam to w jednym z moich postów:
    http://wymarzona-ksiazka.blogspot.com/p/wymarzony-bohater.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Do niedawna nie miałam w ogóle pojęcia o Studiu Accantus. Dopiero u kogoś przypadkowo dowiedziałam się czegoś więcej na ten temat. Jakie tam talenty - jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, znam ich, kojarzę, lubię sobie posłuchać :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie, ależ tak- moja ubiegłotygodniowa miłość ♥
    Uwielbiam Accantusa, moja przygoda z nimi zaczęła się od "Mam tę moc ( tej pierwszej, samodzielnej wersji Sylwii) i trwa aż do dzisiaj :) Miło jest spotkać kolejną już osóbkę z blogosfery, która też ich zna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham bajki z dzieciństwa i często je słucham, ale nie wiedziałam, że Studio Accantusa je przygotowuje.

    OdpowiedzUsuń