Chciałabym, oj chciałabym #1



Tworzenie list mi pomaga. Muszę mieć zaplanowane od A do Z, wypisane od góry do dołu i wtedy, zazwyczaj, trzymam się planu. I dzisiaj przeglądając strony księgarni internetowych stwierdziłam że jeżeli nie uaktualnię swojej listy książek, to kupię o wiele więcej, a te co chciałam mieć nadal będą daleko, daleko ode mnie. I żeby się bardziej zmotywować postanowiłam publikować te listy tutaj, na blogu,żywiąc nadzieję że skoro moi bliscy tutaj zaglądają to zasugerują się i część z moich "chciejków" dostanę na urodziny, imieniny, lub bez okazji (w sumie to zawsze jest dobra okazja aby dostać książkę, z czym zgodzi się każdy książkoholik :)). 




Przeminęło z wiatrem Margaret Mitchell
Tutaj chyba nie muszę dużo mówić... Koniecznie muszę przeczytać !



Dziecko Rosemary Ira Levin
Film świetny, brakuje takich we współczesnym kinie. Teraz przyszedł czas na książkę :)



Niegrzeczne księżniczki Linda Rodriguez McRobbie
Coś mnie niesamowicie pociąga  w tej książce :)

Jeździec miedziany Paulina Simons
Pokochałam inne książki tej autorki, ale najsłynniejsza trylogia jeszcze przede mną.
Ja na razie wybrałam 4 książki które chciałabym najbardziej ze wszystkich przeczytać. I mam nadzieję że niedługo mi się to uda :)

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. oo ,,Przeminęło z wiatrem" to też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja :3
      I to właśnie w tym wydaniu!
      Zobaczycie.. zafunduję sobie tę powieść za zdany rok :3

      Usuń
  2. Ja pomimo listy tytułów ( bardzo długiej) i tak sięgam po nowości :) przedłużając listę. Chyba nigdy jej nie skończę...Przeminęło...bardzo chce przeczytać ten klasyk, ale nie mam do niego mobilizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno Jeździec miedziany jest fantastyczna. Ja sama jej nie czytałam, ale moja ciocia się nad nią rozpływa.

    OdpowiedzUsuń
  4. To wydanie ,,Przeminęło z wiatrem" jest cudowne i również chciałabym je mieć na swojej półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niegrzeczne księżniczki i jeździec miedziany również bardzo, bardzo chciałabym mieć w swojej biblioteczce! Mogłam wcześniej stworzyć swoją listę i też udostępnić :D Jutro urodziny to może akurat coś by wpadło ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeminęło z wiatrem to konieczność zdobycia również dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całą Twoją listę z przyjemnością bym zdobyła i przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeminęło z wiatrem mam ale czasu brak na przeczytanie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio słyszałam pozytywną opinię o ''Jeźdzcu'', podobno bardzo fajny :)
    Listy to dobre rozwiązanie, nie tylko na ''chciejki'', ale i na codzienne obowiązki. Praktykuję i polecam :)

    www.dosc-powaznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię wszystko planować :) Dziecko Rosemary polecam, sama mam również ochotę na Niegrzeczne Księżniczki. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Przeminęło z wiatrem" to moje must have i to koniecznie w tym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To piękne wydanie Przeminęło z wiatrem tez mnie kusi, ale to taka gruba książka, że niezbyt wygodnie się ją czyta w jednym tomie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że mnie trylogia Simons nie zachwyciła, nawet nie skończyłam pierwszej części. Czytałam dwie inne książki Simons i bardziej mi się podobały. A Przeminęło z wiatrem Margaret Mitchell ma przepiękną okładkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo polecam "Dziecko Rosemary" - Polański doskonale oddał klimat tej książki i wszystkie niuanse w niej zawarte. Dobra proza psychologiczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przybijam piątkę, bo ja też z tych co uwielbiają planować i tworzyć różne listy ;-) Z tych książek ciekawi mnie najbardziej "Jeździec miedziany", ale pewnie najpierw przeczytam "Czerwone liście" tej autorki, bo już sobie czekają na półce :)

    OdpowiedzUsuń