Stosikowo, czyli co mam zamiar przeczytać w niedalekiej przyszłości #3









Nie przepadam za stosami. Ostatni pojawił się tutaj nie wiem ile czasu temu, ale chciałam się wam pochwalić moimi nowymi perełkami, głównie  zakupionymi w księgarni TakCzytam i wymienione. A gdy już zaczęłam zbierać książki to stwierdziłam że przedstawię wam wszystkie, które w ostatnim czasie do mnie trafiły (a i tak nie są to wszystkie pozycje) :).




Wymienione/pożyczone.
Paula Hawkins Dziewczyna z pociągu. Pożyczone od koleżanki siostry. W końcu przekonam się o co tyle szumu i po której stronie barykady stanę - chwalących czy narzekających :).
David Nicholls Jeden dzień z facebook'owej grupy Wymienialnia książek
A.S.A Harrison W cieniu j.w

John Sandford Wilkołak  j.w
Tricia Rayburn Syrena j.w



Zakup własny:
Jonathan Carroll Kąpiąc lwa - Kilka lat temu zakochałam się w Krainie chichów, a że TakCzytam miało inną książkę autora w promocyjnej cenie musiałam się skusić.
Helen Fielding Dziennik Bridget Jones - Kupiona za około 15 złotych na wyprzedaży.

Robert Foryś Bóg, honor, trucizna - efekt promocji na znak.com.pl
Mark Helprin Zimowa opowieść j.w

Jojo Moyes Razem będzie lepiej j.w

Remigiusz Mróz Parabellum - po wznowieniu nakładu musiałam przekonać się o co tyle szumu.
Tove Jonassin Analfabetka która potrafiła liczyć - TakCzytam ma cudowne książki w cudownych cenach!
Jolanta Kwiatkowska Pół żartem pół serio - efekt jednej promocji na matras.pl. Wiele pozytywnego o tej książce słyszałam. 



Egzemplarze recenzenckie:
Robert Galbraith Żniwa zła od Grupy Wydawniczej Publicat [recenzja]
Celeste Ng Wszystko czego wam nie powiedziałam od Wydawnictwa Prószyński i S-ka [recenzja]
Magdalena Rem Tysiąc róż od Wydawnictwa Prószyński i S-ka [recenzja]
Amelie Nothomb Zbrodnia hrabiego Neville'a od Wydawnictwa Literackiego [recenzja]
Maja Lunde Historia pszczół od Wydawnictwa Literackiego
Dorota Gąsiorowska Primabalerina od Wydawnictwa Między Słowami
Colin Falcomer Harem Sulejmana od Znak Literanova.

CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Ogromne stosy, mnóstwo historii do poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohohooh piękne masz nabytki, Harem Sulejmana i ja posiadam, widziałam jajo ( ja i oni) jestem ogromnie ciekawa Twoich wrażeń, zimowa opowieść czeka aż się w końcu za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Jajo Ty mnie skosiłaś już dawno temu, a promocyjna cena w matrasie dopomogła :)

      Usuń
  3. Wszędzie ta "Dziewczyna z pociągu", ciekawe, co w niej takiego jest :v
    Forysia mam zamiar poznać, zapowiada się wybitnie ciekawie!
    "Kąpiąc lwa" jest mega! "Historię pszczół" własnie czytam, jestem oczarowana :)
    Przyjemnej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej lektury! Ja jeszcze nic nie czytałam z Twojego stosiku, a największą chęć mam na ,,Dziewczynę z pociągu"!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, czytałam "Wszystko, czego wam nie powiedziałam" - to naprawdę dobra powieść. "Kąpiąc lwa" nie należy do moich ulubionych książek Carrolla, więc jestem ciekawa Twojej opinii.
    Życzę udanej lektury!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłego czytania i wielkie zazdro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW jakie stosy! :) Ja muszę sobie w końcu sprawić "Parabellum" Mroza ;)
    Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, zazdroszczę :) Z twoich stosów mam tylko Jeden dzień, a wszystko przez ekranizację, która ogromnie mi się spodobała i... No musiałam mieć książkę!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę się tego nazbierało ;) Pozostaje życzyć udanej lektury :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych książek, mam nadzieję, że wszystkie będą udane :) Ja najchętniej przeczytałabym "Dziewczynę z pociągu".

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo książek! Czytałam ''Żniwa zła'' (polecam!) i ''Primabalerinę''. Mam też na półce ''Wszystko, czego wam nie powiedziałam''. Bardzo bym chciała przeczytać ''Dziewczynę z pociągu'' i tez się przekonać, czy mi się spodoba, czy nie.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Dziewczynę z pociągu" czytałam - średnia moim zdaniem. "Historię pszczół" koniecznie muszę przeczytać!
    Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Żniwa zła", "Bridget" i "Jeden dzień" świetne :-) Sama chętnie zapoznałabym się z Helprinem, Mrozem i Hawkins.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobycze! Moyes i Mróz na pewno Ci się spodobają :) reszty nie znam, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ książków! *,*
    Cudowne zdobycze! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo cudownych zdobyczy, ja uwielbiam stosiki. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już widzę cztery książki, które skradły moje serce. :-) Pierwsza to "Jeden dzień" - wspaniała historia miłosna (koniecznie zobacz też przepiękny film). Druga to "Dziewczyna z pociągu" - tajemnicza, wciągająca i nieprzewidywalna. Kolejne wspaniałe książki to: optymistyczne "Razem będzie lepiej" i intrygujące "Wszystko czego wam nie powiedziałam". Ogólnie widzę, że czeka Cię prawdziwa uczta czytelnicza. Miłej lektury. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest tu kilka pozycji, które mam w planach. Z pewnością serię "Parabellum", serię pod pseudonimem Galbraitha, ale mam też książkę Celeste Ng i na nią również mam ochotę. Świetny stos! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaźny stosik! Czekam na Twoją recenzje ,,Dziewczyny z pociągu".

    OdpowiedzUsuń
  20. "Dziewczyna z pociągu" nie zawojowała mi serca, ale już "Jeden dzień" jak najbardziej, więc polecam z całego serca <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnóstwo ciekawych lektury na Ciebie czeka :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Bridget Jones! :) Podkradłabym kilka książek ze stosiku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam tę samą książkę Jojo Moyes od niedawna w swoich zbiorach, zatem niecierpliwie będę oczekiwać właśnie jej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeden dzień to jedna z moich ulubionych książek :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie "Analfabetka..." i "Historia pszczół" :) Helprin i Moyes czekają u mnie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że pierwszy tom Gambitu hetmańskiego Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeden dzień i Razem będzie nam lepiej też czekają u mnie na przeczytanie. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń