Hello May (!), czyli co przeczytałam i co obejrzałam..

Kwiecień minął mi bardzo szybko, a co za tym idzie - coraz mniej czasu do obrony. Praca już prawie jest, ale nauka w lesie i muszę w końcu się zmobilizować aby wszystko zdać jeszcze przed lipcem. I tak bez zbędnych, długich wstępów - w kwietniu przeczytałam 7 książek. Ja jestem zadowolona z tego wyniku, bo gdy wracałam z 12-o godzinnych praktyk to marzyłam tylko o tym, aby przyłożyć głowę do poduszki, a czas wolny spędzałam wraz z Kamilem i rodziną :)



1. Zbrodnia hrabiego Neville'a Amelie Nothom7/10
2. Czy wspominałem że Cię potrzebuje Estelle Maskeme 3/10
3. Parabellum. Prędkość ucieczki Remigiusz Mróz5,5/10
4. Kąpiąc lwa Jonathan Carrol 6/10
5. Jak wysoko sięga miłość Beata Sabała Zielińska 10/10
6. Historia pszczół Maja Lunde 10/10
7. Na karuzeli Teresa Monika Rudzka 9/10


Na blogu dodatkowo ukazały się recenzję:
Kiedyś byłam księżną Jacqueline Pascarl - Gillsepie
Żniwa zła Robert Galbraith
Tysiąc róż Magdalena Rem
Wszystko czego wam nie powiedziałam Celeste Ng

I
Kwietniowe TBR, którego swoją drogą nie udało mi się zrealizować. Narzuciłam sobie zbyt ambitny plan

Jak widać w tym miesiącu spotkałam 3 perełki i wszystkie z nowości. Najgorszą książką miesiąca została Czy wspominałem że Cię potrzebuje. Nie mogłam się do tej książki zbytnio przekonać. 
Przede mną maj, który nie będzie lekkim miesiącem. Trzymajcie za mnie kciuki !

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Książkę Celeste Ng mam w domu i jestem jej bardzo ciekawa, "Parabellum" też będę czytać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dobijaj mnie. U mnie praca mag na razie w miejscu stoi i się do przedterminu uczę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zawstydzona, że przeczytałam tylko trzy książki... Gratuluję wyników! Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko ''Żniwa zła''. Tak samo jak Miłka, Celeste Ng mam na półce i jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 książek to jest świetny wynik, biorąc pod uwagę inne obowiązki, lepiej być nie mogło. Gratuluję i życzę zaczytanego maja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na to, że wracałaś do domu po 12h z praktyk i jesz
    cze przeczytałaś 7 książek to szacun.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe wyniki. Będę zatem trzymać kciuki za Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre wyniki :D Oby maj był jeszcze lepszy!

    Pozdrawiam,
    www.recenzjezpazurem.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie dobrze!;) Poza tym podziwiam, że pomimo tylu obowiązków znalazłaś czas na czytanie - u mnie niestety są z tym problemy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wynik, gratuluję :) Powodzenia w nowym miesiącu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem dobry wynik! Trzymam kciuki za maj ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  11. Historia pszczół dopiero na mnie czeka! :D
    Ale Tobie już gratuluję wyników :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wyniki, których gratuluję. Życzę, aby maj był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik, gratuluję!! U mnie niestety nie poszło tak dobrze, ostatnio mam kryzys jeśli chodzi o czytanie, mało która książka potrafi mnie do siebie przekonać :/ Trzymam kciuki za maj!♥
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Weź... bo mnie właśnie zestresowałaś ;p Z moją pracą dyplomową jestem w czarnej dupie </3 A Tobie świetnie poszło z czytaniem jak na tyle godzin praktyk. Swoją drogą gdzie je odbywasz/odbywałaś, że aż tyle Cię przetrzymują? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę świetny wynik mimo praktyk :) ja po takim wycienczajacym dniu zazwyczaj zasypiam z książką w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Cię, że po 12-o godzinnych praktykach miałaś jeszcze siłę czytać.
    Gratuluję dobrych wyników i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń