Wszyscy ogladali, a ja nie - serialowe wyzwanie Izy



Ucząc się do obrony gdzieś natrafiłam wzrokiem na post Izy z bloga Dość poważnie.  Pisała w nim o serialach, które ma zamiar w te wakacje obejrzeć. I obiecałam sobie że i ja dołączę do tego wyzwania, bo aktualnie serialem, który oglądam jest Once Upon a Time i The Walking Dead. I od czasu do czasu The 100. Ale jest jeszcze tyle ciekawych pozycji, które koniecznie muszę zobaczyć i bez dłuższych wstępów przedstawiam wam moją listę.





I nie było już nikogo
Serial został nakręcony na podstawie kryminału Christie, który pierwszy raz ukazał się pod tytułem "Dziesięciu Murzynków". I to moja pierwsza powieść tej autorki którą przeczytałam. Serial nie jest długi, ma kilka odcinków więc podejrzewam że szybko uda mi się z nim uporać.




Breaking Bad
Walter White jest nauczycielem chemii który dowiaduje się że jest śmiertelnie chory i aby zapewnić byt swojej rodzinie rozpoczyna produkować metamfetaminę, wraz ze swoim byłym uczniem. Serial jest bardzi popularny, ma spore grono fanów i w tym momencie sześc sezonów.



House of Cards
Nie mający skrupułów Francis Underwood, pozbawiony przez prezydenta USA stanowisko Sekretarza Stanu postanawia się zemścić. Jest to kolejny serial którym większość się zachwyca, a ja nie obejrzałam nawet jednego odcinka. I teraz, w wakacje, mam zamiar nadrobić zaległości.



Kroniki Shannary
Świat elfów jest zagrożony przez pradawne zło, dlatego Allanon wysyła Willa i Amberle na misje, która ma odrodzić drzewo Ellcrys. Jest to dość nowy serial, który dopiero zbiera fanów, ale dobrze się czuje w klimatach fantasty.



Supernatural
Mam za sobą dwa sezony tego serialu. I nie wiem dlaczego go porzuciłam, bardzo mi się podobał. Mam zamiar do niego wrocić od jakiegoś czasu, ale jakoś nigdy nie mogłam znaleźć na niego czasu. Teraz jednak zamierzam wziąć się w garść i dokończyć serial o rodzeństwie...



Na razie moja lista zawiera cztery seriale - jeżeli uda mi się je obejrzeć podejrzewam że stworzę nową, kolejną listę seriali, aby móc poznać ich jeszcze więcej.

CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł, też powinnam ułożyć taką listę :D

    Fluff

    OdpowiedzUsuń
  2. Supernatural koniecznie musisz zobaczyć :) sezon piąty powalił mnie na kolana i mimo że oglądałam go z dwa lata temu, nadal nic go nie przebiło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam seriali, ale ten o nauczycielu produkującym metamfetamine bym obejrzała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Kroniki Shannary" i ,,Supernatural" uwielbiam! Ja już oglądam tyle seriali, że sama się gubię w ich liczbie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I nie było już nikogo jest cudne! Naprawdę!!!
    Oglądaj koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uporać? Przecież oglądanie I nie było już nikogo to sama przyjemność. Serial jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna lista, sama mam w planach stworzenie podobnej :D Sama próbowałam obejrzeć wraz z moim facetem Breaking bad, ale niestety nie porwał mnie. Sama chciałabym dokończyć Black mirror - bardzo polecam ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam żadnego z tych seriali i nie obejrzę, bo nie mam nawet czasu na dokończenie tych, które porozpoczynałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze sezony Supernatural są świetne, potem niestety robi się z niego odgrzewany kotlet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do wyzwania :)
    Oglądałam kilka odcinków ''House of cards'' i nawet mnie wciągnął, ale potem przez przypadek sobie zaspojlerowałam... wydaje mi się, że w tamtym momencie szukałam czegoś lżejszego i dlatego wygrało ''Once upon a time'' :)

    OdpowiedzUsuń
  11. warto obejrzeć Breaking Bad, początek jest świetny, niestety znudził mnie 3 sezon. też mam w wakacyjnych planach Once Upon a Time. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie znam żadnego z tych seriali. Oglądam tylko "Pamiętniki wampirów".

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacji Ci nie starczy żeby to obejrzeć ;) Supernatural ma baaardzo dużo odcinków. Kiedyś uwielbiałam, kochałam ten serial, ale około 10 sezonu zaczął mnie nużyć i porzuciłam, ale dalej mam duży sentyment do braci Winchesterów. "The Shannara Chronicles" możesz sobie spokojnie odpuścić, bo to rozrywka wątpliwej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  14. House of Cards uwielbiam... Ja mam znowuż ochotę na przypomnienie sobie Plotkary na przyklad, ale znowu odświeżam Teorię Wielkiego Podrywu :D

    / Nominowałam Cię u siebie w Liebster Blog Award, o tu: http://mysli-zaczytanej.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie serialowa jestem. nawet nie telewizyjna. moze na emeryturze wciągnę się w jakiś serial, ale poki co zycia szkoda na oglądanie życia innych .Wolę skupić się na własnym :)
    https://subiektywnieoliteraturze.blogspot.com/2016/06/recenzja-pozadanie-mieszka-w-szafie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Obejrzałam całe "Kroniki Shannary", taki typowy dla fanów fantastyki.
    "House of cards" - zatrzymałam się w drugim sezonie, ale muszę nadrobić. Muszę też się zabrać za "Breaking Bad", bo wszyscy chwalą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najchętniej sięgam po seriale kryminalne. A z wymienionych przez Ciebie mam za sobą prawie dwa sezony "Breaking Bad" (muszę kiedyś do tego wrócić" i całe "House of Cards".
    Poza tym bardzo wciągnęłam się m.in. w "Grę tron", "Ripper Street", "Homeland" i "Wikingów".

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w nadrabianiu serialowych zaległości! Sama mam kilka seriali w planach, a Once upon a time uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam seriale, zdecydowanie wolę je od filmów:) Oglądam Chirurgów i to jest mój najwspanialszy serial na świecie. Kończę Plotkarę i wtedy zacznę oglądać coś innego. W planach mam Downton Abbey, Orange Is the New Black i serial, o którym czytałam chyba u Izy właśnie i nie pamiętam tytułu. Muszę zacząć sobie zapisywać. Breaking Bad mam obejrzane + 3 sezony Gry o Tron:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytając początek twojego wpisu miałam wrażenie, że to ja go pisałam :) Ja też oglądam Once upon a time, The walking dead oraz The 100, który jest naprawdę fajny :) Dwa sezony obejrzałam w dwa dni :D W planach mam m.in. Supernatural, LOST i Mr. Robot, który zaczęłam oglądać ale zaprzestałam z niewiadomych przyczyn :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń