Goodbye May, Hello June. Podsumowanie

Czerwiec minął mi pod znakiem książek , notatek, nauce bo wielkimi krokami zbliżała się  obrona i egzamin praktyczny, który zakończył się sukcesem. czasu na czytanie było mało, więc w udało mi się przeczytać tylko 6 książek, przy czym te ostatnie już po obronie, kiedy ogarnął mnie spokój. 



Seria Kiery Cass od dawna mnie intrygowała, a piękne okładki zachęciły. Zaczęłam książki czytać dla przyjemności i o ile Rywalki podobały mi się bardzo, to drugi tom trochę mnie rozczarował, a to co sądzę Jedynej wyjawię wam już niedługo.
Kiera Casa Rywalki
Kiera Cass Elita

Pozostałe książki:

Ewa Nowak Moja Ananke
Tove Alserdal Weź mnie za rękę

Na blogu ukazała się również recenzja książki Od złej do przeklętej oraz wstęp do Wyzwania Serialowego, wymyślonego przez Izę. 

Filmowo również nie mam się czym pochwalić - za mną cztery części Harry'ego Potter'a, Wyspa  w reżyserii Michaela Baya i Tomorrowland w wykonaniu Brada Birda, a wszystko co sądzę przedstawię w którejś notce. I mam nadzieję że uda mi się ją opublikować jeszcze w lipcu. 

I na zakończenie : kilka czerwcowych zdjęć :)






Uwielbiam przebywać w takich miejscach !


CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Lubię takie zdjęcia nieba;)
    Okładka Rywalek jest naprawdę świetna, kiedy bym jej nie widziała przyciąga mocno wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładki Rywalek są jednymi z najpiękniejszych, jakie widziałam w życiu. Mam podobne odczucia do ciebie odnośnie pierwszej i drugiej części, trzecia wciąż przede mną i chociaż wiem, jak się skończy, muszę się przekonać, jak do tego doszło, bo uwielbiam historię Americi i Maxona!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 książek na miesiąc to wcale nie tak mało :) Rywalki już również za mną, a tom drugi akurat bardzo przypadł mi do gustu :)
    Pozdrawiam
    http://secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem bardzo ciekawa Rywalek i na pewno w niedalekiej przyszłości zapoznam się z całą serią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia. :)

    Ciekawa jestem książki o Barcelonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa Twojego zdania na temat "Jedynej" :) Mnie się ostatni tom bardzo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Moja Ananke" i bardzo mi się spodobała ;)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobry wynik, ja w czerwcu tylko 3 książki przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik, ja w czerwcu miałam kompletny brak czasu, niestety... Śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotki :D Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia są takie magiczne! Naprawdę super. :) Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  12. O, też czytałam "Moją Anankę" :) niestety mi się nie spodobała :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale nie przeczytałaś mało. Oby lipiec był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki, żeby lipiec okazał się dla Ciebie spełnieniem wszystkich planów! :)

    OdpowiedzUsuń