Podsumowanie czerwca.


Pierwszy miesiąc wakacji za mną. I zastanawiam się co o nim napisać, ale takie myślenie utrudnia mi bolący ząb, który dzisiaj został wyleczony, ale nadal daje o sobie znać.

W lipcu przeczytałam 7 książek, co mnie nie bardzo satysfakcjonuje, ale nie spędzilam tego miesiąca na czytaniu i podsumowywaniu liczby stron, bo takie wyliczenia nie bardzo mi się podobają. Jestem trochę sobą zawiedzona z innego powodu - moje wyzwanie serialowe stoi w miejscu, dopiero jeden serial za mną, a czasu coraz mniej. Dodatkowo w lipcu miały się pojawić 4 posty nieksiążkowe, podsumowanie filmowe, ale... No właśnie. Ale. Mogę obiecać tylko sobie i Wam że sierpień i wrzesień pod tym względem będzie o niebo lepszy. I wytrwać w tym przekonaniu.




Przeczytane:
Katarzyna Puzyńska Łaskun [recenzja]
Cay Grazia Za murami pałacu [recenzja]
Håkan Östlundh Wyspa strachu
Scott Sigler Alive. Żywi [recenzja]
Helen Bryan Oblubienice wojny
Elisabeth Massie Wersal. Prawo krwi
Umi Shina Miejsce na ziemi [recenzja]


Na blogu ukazało się ... postów. Oprócz tych wyżej wymienionych dodatkowo:

Tove Asterdal Weż mnie za rękę [recenzja]
Elisabeth Herrman Wioska morderców [recenzja]
Ewa Nowak Moja Ananke [recenzja]
Kiera Cass Jedyna [recenzja]



...oraz  Śpiewający Disney, czyli moje własne, subiektywne zestawienie najlepszych piosenek z bajek. 

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Chyba masz błąd w tytule posta, bo czerwiec już dawno za nami :c
    Bardzo pracowity miesiąc! Mój też był całkiem udany, choć nie będę ukrywać, że mogło być lepiej :)

    Pozdrawiam, http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi przypomniałaś, że muszę się w końcu zapisać do dentysty.
    A co do książek jak dla mnie to świetny wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dokładnie taka sama liczba przeczytanych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kompletnie zapomniałam, że lipiec już za nami :) Czas podliczyć przeczytane książki :)
    Gratuluję wyniku :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że już ktoś Ci to napisał, że w tytule pojawił się czerwiec ;)
    Bardzo ładny wynik, życzę udanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo książek za Tobą, oby w sierpniu było jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Łaskun" jest super. Przymierzam się do "Miejsca na ziemi". :)

    OdpowiedzUsuń