Muzyczny listopad

Co w listopadzie zagościło na mojej playliście? Poniżej przedstawiam Wam kilkanaście utworów przy których spędziłam ten najtrudniejszy dla mnie miesiąc w roku. Bez dłuższych wstępów - zapraszam!






Piosenki Megahn są niesamowicie pozytywne, a ona sama świetną osobą, co pokazuje swoimi utworami. Bardzo poprawiają humor! 




La la land to utwór który sobie odświeżyłam po kilku latach i na nowo pokochałam chociaż tamta Demi była młoda, bez bagażu doświadczeń, ale niesamowity głos ma przecież od dziecka. A I will survive bardzo mi się podoba. Jeden z lepszych coverów, chociaż żaden nie pobije oryginału.


Kolejna niesamowicie pozytywna piosenka!


Wonderful, Wonderful to jeden ze smutniejszych utworów w tym zestawieniu. W finałowej scenie ostatniego sezonu Gotowych na wszystko wywołał u mnie łzy, a twórcy pokazali że może on służyć jako muzyczne tło w radosnej i smutnej scenie.





Czy można czytać Krótką historię siedmiu zabójstw przy innej muzyce niż przy reggae? :)


Video kupiło mnie tym utworem. Od kilku miesięcy słucham na okrągło.


Aż chcę się tańczyć!


Na jesienną chandrę Shakira jest idealna.







Lindsey Sterling jest niesamowita <3 Nie znacie jej utworów? Musicie to koniecznie nadrobić!






Od dawna oglądam zagraniczne wydania The Voice i uważam że ten skład był najlepszy w całej edycji brytyjskiej. Posłuchajcie ich najlepszych wykonań!

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Lubię zespół Video. Mają naprawdę fajne, zakręcone kawałki. Uwielbiam też Mesajah. Rewelacyjnie śpiewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Lindsey, a Shatter me to jedna z moich ulubionych piosenek tej pani.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, że piosenki Meghan są bardzo pozytywne, zawsze poprawiają mi humor. No i obejrzałam te wykonania z Voice'a i jestem zachwycona :'))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Lindsey - ostatnio ciągle słucham Hold my heart :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak tej "nowej" Demi nie lubię, tak do tej jej młodszej, disney'owskiej "wersji" mam cały czas ogromny sentyment... "La la land" od lat znam na pamięć XD Lubię czasem te piosenki odgrzebywać z folderów ;d
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię Demi Lovato, całkiem niezłe ma kawałki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. LA la Land kocham i czekam na film :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że w listopadzie słuchałyśmy zupełnie innej muzyki. ;) U mnie gościł głównie IAMX i dwa soundtracki z ostatnio oglądanych filmów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym miesiącu wsłuchuję w bardziej klimatyczne i wolne kawałki. Polecam zespół The neighbourhood! Naprawdę godny polecenia! :)

    Zapraszam na konkurs!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/12/zimowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię piosenkę "Man I feel like a woman" :)

    OdpowiedzUsuń