Podsumowanie Roku


Chciałam rozbić to podsumowanie na dwa oddzielne posty, ale dlaczego? Postanowiłam w jednym podsumować książkowy rok 2016. Czy był dobry?


Styczeń przeminął mi pod znakiem sesji, więc czytałam coraz mniej, tak samo jak w czerwcu, gdy przygotowywałam się do egzaminu zawodowego i obrony licencjatu. Do tych gorszych miesięcy zaliczam też mijający grudzień, gdzie niemal całkowicie straciłam chęć do czytania a spowodowane to było kilkoma czynnikami. Remont skutecznie zabiera czas, a wieczorem wolne chwile poświęcałam filmom. W trakcie dnia starałam się oglądać The Walking Dead, który pokochałam na nowo, chociaż mam dużo obiekcji do ostatnich sezonów. I zakochałam się w Sherlocku. I zaliczam go do moich ulubionych seriali. Obejrzałam też w tym roku o wiele więcej filmów niż w ubiegłym, a i spotkałam wiele perełek na swojej drodze.

Co chwilę spotykam stwierdzenia że rok 2016 był zły, niech się już skończy. Nie powiem, spotkało mnie wiele złego, ale także wiele dobrego. Przekonałam się że otaczają mnie ludzie, którzy będą mnie wspierać w każdej sytuacji, na dobre i na złe. I chyba to mi wystarczy do szczęścia. Zrozumiałam, że trzeba dostrzegać małe dobre rzeczy które na co dzień nas otaczają, trzeba cieszyć się każdym dniem, każdą przyjemną chwilą bo nie wiadomo co
czeka nas na zakręcie.

Mam wiele planów na przyszły rok, ale żaden z nich nie jest postanowieniem. Od kilku lat nie obiecuje sobie gruszek na wierzbie, bo wiem, że bardzo ciężko jest ich dotrzymać. Uważam, że można zmienić się każdego dnia; codziennie dodawać coś do swojego samorozwoju, nauczyć się dostrzegać pozytywne cechy i starać się zaakceptować siebie.

Chciałabym wszystkim życzyć dobrego i pomyślnego roku 2017, abyście dążyli do realizacji swoich marzeń, nauczyli się dostrzegać piękno w każdym dniu. Abyście otaczali się ludźmi, którzy akceptują Was takimi jakimi jacy jesteście i aby nic Was nie ograniczało. 

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Sherlock jest genialny :) :) Ja mam tak samo z postanowieniami - kiepsko mi idzie ich realizacja, ale planować lubię bardzo :P

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku, jeszcze lepszego niż ten rok! Obyś nadal miała przy sobie osoby, którym możesz zaufać, oby wpadło w Twoje ręce wiele ciekawych książek i żeby wszystko układało się po Twojej myśli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że spełnisz wszystkie swoje plany. Oby to był naprawdę dobry rok. :) Niech książki wciaz umilają ci dni.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com
    [zapraszam na ostatni dzień konkursu]

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to mieć w trudnych chwilach bliskich, którzy nie zawodzą. Życzę Ci, żeby w 2017 było tylko lepiej, pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej :) Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za to, żeby przyszłoroczne podsumowanie było o wiele bardziej pozytywne. :)

    OdpowiedzUsuń