Podsumowanie marca! - Biblioteka pod Marcepanem

niedziela, 2 kwietnia 2017

Podsumowanie marca!



Gdy zaczynam pracować nad tym podsumowaniem, za oknem jest niemal 19 stopni Celcjusza, a powoli już się ściemnia! Jestem zachwycona taką pogodą i mam wrażenie że nic nie jest w stanie popsuć mi humoru, a przynajmniej w tym momencie.


Jaki był dla mnie marzec? Mam wrażenie że z gdy odszedł odetchnęłam głębiej, pozbyłam się złych myśli, wygadałam się, kamień spadł mi z serca, i mogę na nowo zacząć działaś. Głowę mam pełną pomysłów i planów, grafik niemal na cały kwiecień rozpisany, ale żeby wszystko było ładnie, to pora na oficjalnie podsumowanie. 

W marcu udało mi się przeczytać 9 książek, z czego nie jestem zadowolona, ale dopadła mnie czytelnicza niemoc. I nawet jeżeli w jakąś powieść się wczytała, to z sięgnięciem po kolejną miałam opory. Udało mi się jednak wybrać TOP 3. I jestem prawie na bieżąco ze wszystkimi opiniami, z czego jestem bardzo zadowolona!



1. Pit Bas Bracia
2. Magdalena Niedźwiecka Maria Skłodowska-Curie.
4. Marry Higgins Clarck Melodia dalej brzmi
5. George de Maurier Iluzja miłości. Trilby
6. Jessica Khoury Zakazane życzenie
7. Ewa Medyeska Rodzina O. Sezon I.
8.Sarah Pinbrought Co kryją jej oczy
9. James Frey, Nils Johnson-Shelton Endgame. Reguły gry

Moje ulubione? To Iluzja miłości, Zakazane życzenie, Co kryją jej oczy i na czwartym miejscu (wyjątkowo) wspaniała Rodzina O. Każdą za coś innego pokochałam, każdą za coś innego doceniam. Czytaliście coś z tej listy? I może macie jakieś odmienne zdania na temat tych książek?



Na blogu ukazały się również posty 
Pomarańcz to nowa czerń, czyli co sądzę o Orange is the New Black.
Who is A, czyli Słodkie Kłamstewka, które wracają już w tym miesiącu!
I dwie kolejne częsci cyklu Na szklanym ekranie #14 i #15



Zdradzę Wam że kwiecień będzie dla mnie przełomowy - nie tylko w życiu prywatnym, ale także tutaj, na blogu. Jeżeli jesteście ciekawi - zalecam cierpliwość! Ja już się nie mogę doczekać, niemal wszystko mam rozpisane i zaplanowane, więc pozostaje tylko działać! 

13 komentarzy:

  1. Nie czytałam książek, które wymieniłas.
    Czekam w takim razie na te przełomowe nowiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik. Pojawiła Ci się literówka w tytule wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no... bardzo niezły wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z wymienionych książek. Muszę się im bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję bardzo udanego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanego miesiąca! Muszę przeczytać "Zakazane życzenie"! Chciałam je kupić czym prędzej, ale kompletnie przegapiłam datę premiery i teraz mi z nim jakoś nie po drodze :(
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły miesiąc. Podziwiam :D
    i mam nadzieję, że kwiecień też taki będzie.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/04/ojciec-chrzestny-zaproszenie-na-film.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowały mnie Iluzja miłości. Trilby i Zakazane życzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba czytamy zupełnie inne książki,ale z racji, że w domu mamy więcej osobników czytających to chętnie tu będe wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe wyniki, przede wszystkim chciałabym poznać "Co kryją jej oczy", tylko czasu na te wszystkie cudowności nigdy nie wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku :) Czytałam "Gwiezdnego wojownika" kilka lat temu i nieźle się uśmiałam, a niedawno "Melodia dalej brzmi". "Zakazane życzenie" chyba wszędzie zbiera pozytywny odzew :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 9 książek w miesiąc to bardzo dobry wynik, więc szczerze gratuluję i życzę równie udanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń

@templatesyard